زنانگی مخفیانه

اولین نوشته

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ
اینجارو امشب ساختم تا حرفامو توش بنویسم
البته دفتر خاطرات و با خودکار نوشتن رو بیشتر دوس دارم
اما دلم نمیخواد کسی یواشکی بخوندش
تو نوشتن قوی نیستم
ولی دلم میخواد اتفاقای زندگیمو اینجا ثبت کنم
البته خیلی وقته تو فکرشم که وبلاگ بسازم اما فرصتش پیش نمیومد

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۴
masoom goli

نظرات  (۲)

۲۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۲ زهرا هستم
امیدوارم از روزای خوش بنویسی :)
خوش اومدی به وبلاگ نویسی عزیزم
پاسخ:
مرسی عزیزم :)

عجیبه چه طور میگی تو نوشتن قوی نیستی!
من وقتی نوشته هاتو خوندم واقعا حس همزاد پنداری بهم دست داد. عالی مینویسی!
پاسخ:
چه خووب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی