زنانگی مخفیانه

نبودنت تو سال 97

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۳۴ ب.ظ

1 آذر رابطه مونو تموم کردی

رابطه ای که سه سال با همه خوب و بدی هاش نگه ش داشتیم

4 ماهو 12 روز میگذره

نمیدونم باید ازت ناراحت باشم یا ممنون

رویامو اعتمادمو ازم گرفتی

به چه قیمتی؟

به این موضوع ایمان دارم که نبود من بیشتر تورو اذیت میکنه

ولی نمیدونم چه جوری دوریمو تحمل میکنی

دلت برام تنگ میشه چیکار میکنی؟

جای خالیمو با چی پر کردی؟

دلم میخواد یهو چشمت بهم بیوافته ببینم چه جوری نگام میکنی!

سال پیش منتظر بودیم عید تموم شه زودتر همو ببینیم

امسال چی؟

امسال دلت به چی خوشه؟

الان که نیستم دلت آروومه؟

راحتی؟

دیگه کسی نیست که بهت گیر بده هان؟

شباتو په جوری میگذرونی؟

....

دلم برات تنگ شده

البته نه برای تویی که تنهام گذاشتی!

برای مهرانی که باهاش زندگی کردم

برای مهرانی که شب و روز باهاش بودم

برای مهرانی که تو بغلش آرامش داشتم

برای بوی تنت...

منو با اون همه خاظره تنها گذاشتی..

وقتی رفتی دیگه برگشتنت معنی نداره

اینکه بعد ی ماه برگردی بگی دلتنگتم معنی نداره

اینکه بعد دو ماه بیای بگی من دوست دارم دیگه معنی نداره

معلومه که قبولت نمیکردم

اون موقع که داشتم پر پر میزدم برا داشتنت برا درست کردن رابظه

باید ی قدمی بر میداشتی

اون موقع باید به فکر این میبودی که دلت برام تنگ میشه

اون موقع باید به عمق رابطه مون نگاه میکردی

نه اینکه تو بدترین شرایط با بدترین جمله تنهام بذاریو بعدش که دورت خلوت شدی بیای بگی

دلتنگتم...

اون موقع دلتنگیت به چه دردم میخوره؟

دردم برگشتنت نیست

دردم داغیه که با رفتنت به دلم گذاشتی

رویاییه که با حرفات ساختمو با رفتنت نابوودشون کردی

نمیدونم تو چه شرایطی هستی که من این یکی دو روزه اینجوری بهم ریخته م

ولی هیچوقت بدتو نخواستم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۲
masoom goli

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی