زنانگی مخفیانه

میخواد برگرده

اونم بعد 6 ماه

دلیل میاره برا رفتنش

توضیح میده

حرفاش تناقض داره

من فقط گوش میدم

میگه حس ت چیه؟

میگم خنثی م

هی حرفاشو تو ذهنم مرور میکنم

روزایی که با هم بودیم

اتفاقایی که افتاد

خاطره هایی که ساختیم

مثل ی فیلم از جلوم ردمیشه

و

من موندمو برزخی که برام درست کردی

اعتمادی که از بین بردی به این راحتی بر نمیگرده

خاطره هایی هم که ساختیم به این راحتی پاک نمیشه

میخوام تصمیمی بگیرم که پشیمون نشم

که پشیمونم نکنی

نمیونم چه کاری درسته

نمیدونم تصمیم درست چیه

دیگه دلم بهت قرص نیست

نمیدونم میشه روت حساب کرد یا نه

هنوز نمیدونم میتونم قبولت کنم یا نه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۶
masoom goli

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی